رنگ فرش در سال 99 چیست؟

رنگ فرش در سال 99 چیست؟

رنگ فرش در سال 99

فرش ماشینی همچون دیگر محصولات و وسایل مورد نیاز بشر همواره در حال پیشرفت و پا به پای مد می باشد. شرکتهای فرش ماشینی عموما فعالیت خود را بر مبنای مد گذاشته وبا توجه به نیاز جامعه درحال بروزرسانی 700 شانه خود می باشد.

از سالهای بسیار قبل موسسه ای تحقیقی و هنری به نام موسسه پنتون آمریکا سالانه قبل از آغاز سال جدید میلادی اقدام به معرفی رنگی به عنوان رنگ سال می نماید. با توجه به این اقدام جالب از سوی موسسه پنتون رنگ سال 2020، رنگ آبی کلاسیک معرفی شده است.

این رنگ دارای رنگی میان رنگ سورمه ای و کاربنی است که علاوه بر ساده بودن،از وقار و زیبایی خاص خود بر خوردار است. آبی کلاسیک علاوه بر برخورداری از قدرت و وقار موجود در رنگ سورمه ای از درخشندگی و جذابیت کاربنی نیز بهره مند است. از آنجایی که ایرانی ها علاقهمندی خاصی به سنت ها دارند و در کنار آن مد نیز جایگاهی ویژه در زندگی مردم این کشور دارد پس لزوم وجود یک فرش ماشینی ایرانی در دکوراسیون منازل خود با رنگهای به روز از دغدغه های فکری آنها خواهد بود.

رنگ فرش در سال 99 چیست؟

همانطور که ذکر شد فرش ماشینی همچون دیگر محصولات مورد نیاز انسانها با تبعیت از مد و برای زیباتر نمودن دکوراسیون منازل، و برتری بخشیدن به جلوه بصری در طراحی داخلی هر ساله اقدام به تولید رنگ فرش بر اساس معیار جهانی می نماید. آبی کلاسیک که بشدت مورد اقبال تولید کنندگان فرش قرار گرفته از نظر تطابق رنگی نزدیک به آبی کاربنی است. در طیف این رنگ می توان رنگهای فرشی، همچون رنگ فرش سورمه ای، رنگ فرش آبی روشن و حتی رنگ فرش آبی اطلسی را، در دسته رنگ فرش آبی که رنگ سال 99 می باشد دسته بندی نمود. لذا شرکت های تولید فرش اقدام به تولید رنگ فرش در طیف رنگهای آبی نموده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان برای خرید رنگ فرش سال 99 در روزهای نزدیک به آغاز سال جدید و عید نوروز باستانی باشند.

چیدمان رنگ فرش آبی در دکوراسیون

اگر مشتاق استفاده از فرش آبی در منازل خود هستید باید به حسن انتخاب شما آفرین گفت. اما برای شکیل تر شدن این فرش در منازل خود بهتر است آشنایی با روش چیدمان و استفاده از ترکیب رنگهای مناسب درکنار فرش آبی آشنا باشید.اگر به چیدمان کلاسیک علاقه دارید در کنار فرش آبی رنگ قرمز و زرد را انتخاب نمایید. این سه رنگ از رنگ های اصلی می باشند که دکوراسیونی شاد، فانتزی و پر انرژی را به بیننده القا میکند. بهتر است در این گونه دکوراسیون از اشکال پیچیده و شلوغ دوری کرده و به اشکال و المان های ساده متکی باشید.

محیط رومانتیک

علاقه مندان به محیط های لطیف و رویایی می توانند در کنار فرش آبی از طیف رنگ یاسی و سفید استفاده نمایید. این استفاده از رنگ ها می تواند در کاغذ دیواری ها، اکسسوری های استفاده گردد.

محیط کلاسیک

برای آنها که تفاخر و برجسته بودن دکوراسیون خود علاقه مندید توصیه می شود فرش آبی خود را در کنار رنگ های طلایی و بژ به رخ بیننده بکشند و خوش سلیقگی خود را ثابت نمایند. طلایی به دلیل درخشندگی، وقار و شکیل بودن در کنار فرش آبی جلوه فوق العاده ای ایجاد می کند. فرش آبی دارای تم رنگ سرد است، سبکی خاص و زیبا به منزل شما خواهدداد. بژ نیز در دسته رنگهای گرم است و با وجود ملایم بودن در کنار فرش آبی جلوه بسیاری دارد. رنگ قهوه ای نیز بدلیل قرار داشتن در دسته رنگ های گرم در کنار فرش آبی بسیار زیباست.

مبل مناسب برای فرش آبی

همانطور که گفته شد برای بیشر نشان دادن رنگ، در همجواری فرش آبی استفاده از رنگ های متضاد و تند یکی از راه های برجسته تر نمایش دادن فرش شما خواهد بود. می توان این رنگ متضاد را با استفاده از مبل، انجام داد.گاهی هارمونی رنگ بسیار زیبا خواهد بود. به این معنا که از رنگ های همرنگ فرش آبی در دکوراسیون می توان استفاده نمود. به طور مثال اگر از فرش ماشینی لوتوس شرکت فرش ماشینی جم استفاده کنید، در کنار آن مبل های سفید و کرم علاوه بر زیبایی، هماهنگی آن با فرش آبی منزل شما، نظم را القا خواهد کرد. می توان این مبل را کلاسیک و یا فانتزی انتخاب نمود.

 

برای مبلمان در کنار فرش آبی می توان از مبل هایی با رنگ خنثی استفاده نمود. رنگهای خنثی همچون سفید، طوسی، خاکستری و سیاه رنگ هایی هستند که اغلب برای مکان های با طرح فانتزی استفاده می گردد خاصیت رنگ خنثی همخوانی کامل با هر رنگ و جلوه و جذابیت دادن به آن می باشد.
همچنین استفاده از انواع اکسسوری ها در رنگ های جذاب و هماهنگ با فرش آبی می تواند فرش شما را نمایان تر سازد.
 

نظرات کاربران

کد امنیتی